zondag 12 september 2010

Mandjes en super mooie stofjes...

Ik heb weer flink gewerkt deze week en in totaal heb ik 68 mandjes af nu, bijna ben ik op 1/3:-) Ik vind het echt super leuk om te doen en als je ze zo bij elkaar zit dan wordt het ook al echt wat. Deze week ga ik proberen wat mandjes aan elkaar te naaien.
Ik heb ook al de blokjes van de rand gemaakt, dus ik kan er al 2 mandjes aan vastnaaien:-)
Ook is er van de week onderstaande stofjes binnengekomen van de serie Luna notte en ik vind echt schitterend echt vintage kleurtjes en ook voelen de stofjes heel zacht en fijn aan echt heel erg super, ik denk dat ik er nog wat meer kleurtjes bij ga kopen want je zult zien dat deze stofjes zo weg zijn net als met die mooie Garden party serie van begin dit jaar, daar is ook al bijna niet aan te komen. Ik merk echt dat voor de mooie dingen je er snel bij moet zijn.
Ik ben nu al weer aan het sparen voor de nieuwe serie van Blackbird design Wild Rose die komt in November uit, ook al weer zo'n serie om van te kwijlen:-))
Het regent hier al de hele morgen een mooie dag dus om lekker met de kaarsjes aan, kopje thee erbij lapjes op elkaar te naaien, fijne dag allemaal.


6 opmerkingen:

ria vogelzang zei

Ben het helemaal met je eens; wat betreft de stoffen en ook het weer..... ;))
Geniet ze!

katrien zei

Wat leuk al die mandjes,en wat ga je er veel maken,succes verder.
Mooie lapjes kreeg je binnen.

Hennie zei

Mooi die mandjes allemaal bij elkaar, leuke stofjes heb je binnen gekregen.
Groetjes Hennie.

Elisabeth zei

Wat VEEL!!! en ook de stofjes zijn schitterend.

Wilma Kuin zei

OH Wat heb je er al veel!!!
Wat ben je een ijverig bijtje...
Erg mooi.
Ja als ik dit zo zie ben ik erg blij dat ik mijn amndjes weer gepakt heb....

christine zei

oh die mandjes he ook ik zou er graag aan gaan beginnen elke week een paar moet kunnen ?! maar ja tijd en mony !

maar ik vindt ze leuk! je gaat hard .


christine