woensdag 20 maart 2013

Lekker prutsen.......
 
Ondertussen heb ik de 2 banen met appliceerwerk af van de Vintage sampler, bloemen in een vaas. Deze komt boven en onder van het middenstuk te zitten.
En nu mogen er klosjes gemaakt worden daarvan komen er 2 rijen aan de zijkanten en die zijn ook weer leuk om te maken.
Maar terwijl het hier buiten flink sneeuwt en alles weer wit is geworden ben ik toch begonnen aan het haken van een paar Granny's. Want overal zie ik haakwerkjes op bloggen verschijnen en ik vind het zelf ook super leuk om te doen. Maar nadat ik een paar jaar terug voor boven voor de ramen allemaal gordijntjes had gehaakt was de zin een beetje over. 
Maar nu kriebelt het weer en zijn er toch een paar Granny's gemaakt en liggen er ook al een paar andere patroontjes klaar voor mooie kleedjes, ach je moet wat he:-)
Voor degene die ook van haken houden is dit misschien een leuke site om te bekijken In haken.
Groetjes .............


4 opmerkingen:

marga zei

Schattige bloemen en een leuk haakwerkje.
Groeten
Marga

Guusje, zei

Wat een mooi blok en wat een leuke grannies. Leuk dat je deze ook aan het maken bent,

Marijke zei

Mooie geappliqueerde rand en leuk ook aan de haak!
groetjes van Marijke

Nardy zei

Mooi geworden je bloemenvaas. De vintage sampler heb ik ook gemaakt.
En granny's ook zo'n heerlijk werkje om te doen. Fijne dag, groetjes Nardy