donderdag 25 juni 2015

Hier ben ik weer......
 
Het is weer even geleden dat ik hier wat geschreven heb niet dat ik stil heb gezeten hoor er zijn weer verschillende dingen onderhanden geweest, zoals the Lady and the Unicorn die is nu af geborduurd ik moet alleen nog verzinnen hoe ik het verder afwerk.
 
 
Ook is dit borduurtje van Roodkapje klaar, het is ontworpen door Primitive hare en dat kan je kopen bij Soed idee, zij heeft heel veel van Primitive Hare in haar winkeltje allemaal hele mooie patroontjes. Deze moet ook nog afgewerkt worden.

 
En ja ondertussen ben ik met een nieuw borduurtje begonnen van Little House needleworks zij heeft dit patroontje ontworpen omdat er van het garen Classic colorworks 2 nieuwe kleurtjes uit zijn gekomen en dit setje kan je ook bij Soed idee bestellen.

 
Op dit moment ligt mijn zin meer bij het borduren ook omdat het niet zo zwaar is en je het gemakkelijker weg kan leggen zonder dat je iedere keer de hele tafel op moet ruimen:-)
Maar ik heb toch nog wat nieuwe blokjes gemaakt voor de Stonefieldquilt.

 
Dit is echt een super leuke quilt om te maken, allemaal verschillende blokjes en veel appliceren en dat doe ik graag en allemaal leuke lieve stofjes uitzoeken.

 
Gelukkig schijnt het zonnetje weer en kan je lekker buiten zitten en genieten met een borduurtje of een Stonefield blokje en een lekker leesboek er bij omdat ik dat handwerken niet lang vol hou:-) Zo vermaken we ons wel.
Ik wens iedereen als vast een heel fijn weekend en geniet van het heerlijke zonnetje het is allemaal extra vitamine opbouwen voor de winter.
 
Groetjes Anneke


4 opmerkingen:

Annelies zei

Mooi en leuk borduurwerk en mooie blokken !

Wilma Kuin zei

Mooie borduurtjes en de stonefields prachtig.
Geniet van je weekend...

jolanda zei

Leuk ook om gewoon eens lekker af te kunnen wisselen hé? Wat een mooie dingen heb je gemaakt!
Fijn weekend alvast!

Carin zei

Hele mooie borduurwerkjes en de stonefields blokjes zijn ook prachtig !

Heb je al op mijn blog gelezen? Volgens mij ken jij de give away winnaar ;-)