zaterdag 31 december 2016

Het nieuwe jaar....

Vandaag is het de laatste dag van dit jaar de uren en minuten tikken voorbij, van de ene kant was het voor mij een vrij normaal jaar. Geen echt hoge of lage pieken dus ik kan tevreden terug kijken, veel gequilt en kwam er nu ook veel breien en haken bij
 dat doe ik ook heel graag. Voor mijn hubby was het een zwaarder jaar hij had veel last van zijn copd, hij heeft zich laten opereren aan zijn oog als voorbereiden op een hoornvliestransplantatie en nu is ook zijn hart niet zo in orde het fibrileerd, ik zeg dat komt omdat je mij ziet en daarom slaat je hart op hol:-) Ik hoop voor hem dat 2017 een jaar wordt van weer beterder worden want ik hoop dat we nog lang bij elkaar zullen blijven.
Bij deze wens ik ook iedereen een super gezond, kreatief en heel gelukkig 2017 en vrede op aarde toe want er is veel te veel oorlog, en ik hoop dat mensen wat meer stil staan bij hun naaste mensen zodat mensen weer wat meer geduld hebben met elkaar.

Groetjes Anneke..

1 opmerking:

conny's quilts en creaties zei

Ik wens je een goed, gezond en creatief nieuw jaar toe! groetjes, Conny