zondag 16 mei 2010

Blommekes quilt, boeken en Lib

Wat lekker zeg om een paar extra dagen vrij te zijn, gelukkig ook een paar met zon want dat maakt het toch allemaal een stuk vrolijker. Ik heb oa. van de week Millenium 2 uitgelezen en ben nu sinds gisteren met het 3e deel van deze serie bezig het zijn hele spannende boeken die je het liefst een een ruk uitleest. Zeker een super aanrader voor mensen die van thrillers houden.

Ondertussen heb ik natuurlijk ook hard aan mijn Blommekesquilt gewerkt en de top is nu klaar. Nu nog zoeken naar een mooi stofje voor de achterkant en dan kan die ook doorgequilt worden, maar eerst moet ik de quilt van de rural jardin lapjes quilten, gelukkig heb ik al 1/4 gedaan. Hier is nog een foto van een van de blokken.

Ook heb ik van de week onderstaande stitchery gemaakt voor de Lib en ben al weer aan de volgende begonnen.
Ondertussen ben ik ook lapjes bij elkaar aan het zoeken voor mijn volgende project en die gaat ook heel leuk worden, volgende keer meer hier over.


2 opmerkingen:

ria vogelzang zei

Leuke foto's en een super-quilt!

Inge Slaats zei

Jij bent ook lekker bezig Anneke! Prachtig quilt laat je zien, even doorzetten hè met quilten. Hoor wie het zegt, quilten vind ik echt veel minder leuk dan patchen, maar ik ben er ook druk mee bezig op het moment. Deze week moet er een quilt af, ik wil eindelijk wel weer een AFFO hebben LOL
Je LIB blokje is ook mooi.

Groetjes,
je plaatsgenootje Inge

http://ingesquiltverhalen.web-log.nl/