zaterdag 26 juni 2010

Met mijn tuintje gaat het ook heel goed, dit jaar doet de ridderspoor het heel erg goed gelukkig. Het raakt zo ook steeds voller, ik hou er van zo van alles door elkaar en eigenlijk zou ik er ook nog wel wilde bloemen in willen zoals klaprozen en zo, ik ga toch een op zoek naar zaadjes denk ik:-)Dan heb ik ook nog deze klimroos die nu voor het eerst bloemen heeft, hij zou eigenlijk geel moeten zijn maar blijkt nu toch meer wit met een vleugje rose helemaal mijn kleurtje natuurlijk dus dat komt goed uit. Ik ben blij dat mijn tuintje het zo goed doet omdat we pas 2 jaar in dit huis wonen maar alles gaat super en ik kan er zo van genieten.
En dan heb ik ook nog deze rose roos die zo schitterend en mooi is en ook nog super ruikt, dat luchtje mogen ze van mij in een potje stoppen.:-)


En dan als laatste een foto van ons moestuintje, we hebben al heerlijk van de peultjes en sla gegeten, en de erwtjes zijn ook bijna klaar net zo als de worteltjes. De uien en prei gaan ook heel goed, het is zo leuk en lekker om dit te doen en heel erg genieten:-)

1 opmerking:

ria vogelzang zei

Wat een schitterende foto's van je tuin!!
Geniet ze!