maandag 5 maart 2012

Nine-patch quilt klaar....

De nin-patch top van de antique fair stofjes is klaar, ik heb er nog een mooie rode rand omheen gemaakt en nu is hij zo ver klaar en mag hij op de stapel van de nog te quilten tops.
Binnenkort wil ik weer een quilt gaan dubbelen alleen ik weet nog niet welke het gaat worden, ik heb er helaas een beetje veel al liggen dus er moet nodig flink gequilt gaan worden.
En dan komen er tenminste weer een aantal affo's bij. Achterkanten liggen ook al klaar er moet alleen nog tussenvullingen worden gekocht.
Ook liggen er al weer verschillende nieuwe projecten klaar maar ik weet nog niet welke het gaat worden.



7 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Prachtig in zijn eenvoud Anneke, ik hou van eenvoudige patronen die de stoffen maximaal laten uitkomen, heerlijk! Enne, misschien moet je ook eens zegeltjes gaan sparen om de stapels Ufo,s te laten minderen....(lol)Benieuwd waar je aan gaat beginnen, ik heb momenteel een beetje last van keuzestress......

Heleni zei

Ooh wat hou ik hiervan, prachtig.

groet Heleni

Anna zei

Wat een prachtige quilttop Anneke. Quilten op zo'n tijd kan heerlijk ontspannen zijn. Ben benieuwd welke top als eerste aan de beurt is.

Inge zei

Schitterend, Anneke! Wat een prachtige top!

baukje zei

Prachtig is het weer, wat heb jij een tempo zeg!!!!! En ik lees dat je alles met de hand doet....... Petje af.
Ik heb gisteren een bestelling gedaan op de site die ik van jou heb! Ben benieuwd

Guusje, zei

Wat is hij mooi geworden. Veel plezier bij het quilten ben erg benieuwd wat voor moois je nu gaat maken.

Anja.M zei

Wat een prachtige quilttop Anneke.
Quilt groetjes Anja.