zaterdag 23 juni 2012

Klaaaaarr......

De top van the 19 midth century star quilt is af, nu nog op zoek naar een mooi achtergrondstofje. Ik ben er weer helemaal blij mee en weer een affo op mijn groeiende stapel, oeps! Toch blijf ik lapjes aan elkaar naaien wel het leukste vinden en het doorquilten iets minder. Maar ja het hoort er bij en dat komt ook vast wel.


Maar nu ga ik eerst een klein zomerquiltje maken, gewoon zo lekker voor tussendoor zodat ik hem snel aan de muur kan hangen. En zo is er ook eens een keer iets snel klaar dat geeft de mens weer moed:-))
Iedereen een fijn weekend toegewenst morgen wordt het een fijne quiltdag volgens het weerbericht.

12 opmerkingen:

Inge zei

Wow, wat een prachtige top!
Ik vind patchen ook leuker dan quilten, maar als er dan weer eens eentje af is, ben toch ook wel heel blij, want quilten voegt wel iets toe hè. Maar ik snap je helemaal, hoor. Hier liggen ook nog tig tops in de kast te wachten......
Doe maar fijn een kleintje, geeft hetzelfde voldane gevoel als hij helemaal af is.
Fijn weekend!

Inge

katrien zei

Prachtig hoor.
En ik hou ook liever van het patchen.

Heleni zei

Hier nog ééntje die liever patcht dan quilt. Maarja, omdat een quilt er zoveel mooier van wordt, doe ik 't toch maar.

Wat is deze mooi geworden zeg. Ooh, al die puntjes, prachtig.

groet, Heleni

Guusje, zei

O wat een prachtige top is dit geworden, helemaal geweldig.En ik vind beide even leuk, zelfs quilten iets leuker alhoewel ik dat nu niet kan zeggen er liggen er al zoveel klaar.

Else zei

Oh wat is ie MOOI! Jij ook een heel fijn weekend, knuffel Else

Klaske zei

Hij is prachtig geworden,ik vind wel dat je met het doorquilten een mooi effect krijgt maar het is wel veel werk..Vind het best een ontspannend werkje..
Jij ook een fijn weekend

yvonne zei

Prachtig!!!

Hennie zei

Gefeliciteerd met je prachtige top, hij is erg mooi ! ! !
Succes met je zomer quiltje.

Groetjes Hennie.

ria vogelzang zei

Prachtig!! En petje af, hoor!! Wat een projekt en zo snel!
En ik patch en quilt allebei even graag, als ik er maar mee bezig kan zijn...
Lieve groet, Ria.

Marijke zei

Geweldig weer een prachtige quilt erbij en uhhh ja het in elkaar zetten van een top vind ik ook leuker dan het quilten.
En even naar je vorige blogberichtje gekeken ooo wat een pracht van een quilt van welke ontwerper is dit?
een fijne dag,
groetjes Marijke

christine zei

zo he wat ben jee snel!!!!!!! hij is prachtig deze wilde ik ook gaan maken heb alle drie de quiltmania,s gekocht waar die in staat nu ik hem zo zie kan ik niet wachten . maar er moet eerst twee quilts klaar zijn die mijn dochter en kleindochter .
ga nog even snuffelen aan jouw top op het scherm ze is zo mooi!

christine

Anja.M zei

Het is een prachtige top geworden.
Ja door quilten vindt niet iedereen leuk om te doen.

Quilt groetjes Anja.