dinsdag 12 juni 2012

Sterren....

Zo ondertussen zijn de 8 sterren klaar voor de laatste rand van the midth 19 century quilt. De sterren blijven altijd leuk om te maken en dan met 8 verschillende stofjes.
En vanmiddag ga ik verder met het appliceren van onderstaande blok, dat moeten er 4 gaan worden. En dan nog 8 andere sterblokken en dan kan de rand in elkaar worden gezet. Tja je moet wat als het buiten regent. Ik ben wel al super benieuwd om het eindresultaat te zien als alles aan elkaar zit.
En vandaag is ook maand 9 in bus gevallen van de Sarah Morrel quilt, maar die moet even wachten tot de 19midth century quilt klaar en dan is zij aan de beurt en er liggen ook weer 2 nieuwe blokken van de Antique wedding sampler te wachten dus ik hoef me voorlopig niet te vervelen:-))



5 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Mooi Anneke, ik vind het één van mijn mooiste quilts die ik gemaakt heb. Ga nu ook sterretjes als deze maken, maar dan heel klein.Kijken of het me lukt in één keer de letters over te typen.....

Wilma Kuin zei

Mooi, Anneke,.. Je bent heerlijk bezig hoor ik wle,..

Margreet zei

Mooi je sterretjes ! Ik heb even teruggebladerd en die Midth 19 century quilt wordt een hele mooie quilt !

Phebe and Jane zei

Leuk die sterretjes in die felle kleurtjes.
Groetjes,
Marian

Guusje, zei

Wat zijn de sterren mooi en wat een mooi blok ben je aan het appliceren. Bij mij viel gisteren maand 8 door de bus van Sarah.