maandag 26 november 2012

Weer van alles wat.....
 
Toen ik het quiltje zag bij Quilting Jeannet was ik er helemaal weg van, dus meteen ook het blad en stofjes besteld en wat gerommeld in de kast voor bijpassende lapjes. Toen een begin gemaakt met alles uitknippen en op de achtergrond vastnaaien. En ik vond het al super worden.
Ondertussen kwam ook de bestelling binnen van Steekjes en Kruisjes een super leuk winkeltje waar ze dus onder andere textiel transfer plaatjes hebben helemaal in de oude sfeer van kerstmis, gewoon weg prachtig. Ook allerlei bandjes in kerstsfeer en rood band. Daarop ben ik wat aan het borduren. En wat moet het worden? Kerstkussens, gewoon zelf een beetje in elkaar freubelen. Als ze klaar zijn laat ik ze zien.

En toen weer verder aan mijn quiltje, ook ik had wat problemen met de blokjes, ik heb ze toch maar zo gelaten en gewoon wat simpel in elkaar gezet, ik vond het er wel bijpassen. Hij is nu ook gequilt en de bies zit er ook al bijna helemaal aan. 
En mijn Sarah Morrell is ook gequilt en daar ga ik vanavond de laatste bies aannaaien en dan is hij helemaal klaar. Als hij klaar is zal ik hem hier ook laten zien. Allemaal een fijne avond.


7 opmerkingen:

Guusje, zei

Wat zie ik hier veel veel moois. Leuk quiltje en de kerstkussens lijken me ook erg mooi te worden en wat knap je Morrel al gequilt. Ben erg benieuwd.

Heleni zei

Schattig quiltje hè. Leuke kleurtjes heb je gebruikt.
Ik heb deze ook gemaakt maar weer in andere kleuren. Wil je 'm zien? Kijk even op mijn blog.
Dat borduurtje vind ik ook heel schattig.

gr.Heleni

Nelleke zei

Hallo Bezige bij Anneke je hebt weer een mooi werkje onder handen en ben zeer benieuwd naar je Morrell dat zal ook wel een schot in de roos zijn.voor jou ook een fijne avond Groetjes Nelleke

jolanda zei

Wat een enig quiltje is het hé? Hier hangt hij ook al aan de muur hoor. Het is weliswaar een kerstquiltje, maar omdat er 'countdown to christmas' opstaat, vond ik dat ik hem wel vast op kon hangen. :-))

Evelyne zei

Grappig ik heb hetzefde quiltje ook klaar, het staat op mijn blog.
http://eefsneedle.blogspot.com
leuk om te zien hoe verschillende bloggers, met verschillende stoffen toch weer een ander uiterlijk aan het quiltje geven.

Fijne week verder en groetjes,
Evelyne

Ageeth Dorsman zei

Het is echt een dot van een quiltje!
Die spulletjes van Steekjes&Kruisjes
had ik ook al gezien, helemaal mijn
smaak! Ben zo benieuwd hoe je kussens
gaan worden!
Groetjes van Ageeth

Carin Wijnand zei

Dank voor je tip, ben ook gauw naar steekjes en kruisjes gegaan( door de lucht dan...) en heb ook een aantal bandjes voor Kerst aangeschaft :)