dinsdag 18 december 2012

Iets nieuws.....
 
Er wordt nog steeds ijverig gewerkt aan de 19 midth century quilt, ik ben nu bezig met de buitenste rand. Dus het schiet al aardig op, ik ben benieuwd of ik hem dit jaar nog af krijg.
Ondertussen is dit kleine kerstquiltje ook klaar en hangt ook al. Ik heb er kleine rode belletjes opgenaaid die vond ik zo schattig en er ook goed bij passen. Alleen klopte de maten van de vierkantjes van de rand niet helemaal en daar kwam ik natuurlijk pas achter toen ik alles geknipt had, dus heb ik het allemaal maar gewoon passend gemaakt en vind het er zo ook heel geinig uit zien.

En van de week ook nog alle stofjes geknipt voor de antieke ohio star quilt, die staat in een quiltmania blad en ik vond hem erg mooi, dus besloten om hem te maken. Daarom heb ik alle stofjes geknipt dan hoef ik alleen de doos te pakken als ik met de kerst even een blokje wil maken, heerlijk relaxed dus. En nu maar heerlijk genieten van deze fijne dagen ik ben er al helemaal klaar voor:-)

4 opmerkingen:

Guusje, zei

Wat is je quiltje mooi geworden. En wat goed dat je al zover bent met de Mid 19th Century quilt. Ben benieuwd. De Ohiostar die je laat zien staat ook al heel lang heel hoog op mijn verlanglijstje, leuk dat je die gaat maken je hebt er mooie stoffen voor uitgezocht.

Ageeth Dorsman zei

Jij bent al helemaal klaar voor de
Kerstdagen! Met een mooi quiltje aan
de muur, en heerlijke werkjes onder
handbereik, zo kom je ze wel heel
prettig door!
Groetjes van Ageeth

Anoniem zei

Heel leuk zeg, dat kleine kerstquiltje!

Marijke zei

Heerlijk als een quiltje af is en er een nieuwe komt!
groetjes van Marijke