maandag 31 december 2012

Gelukkig Nieuwjaar......
 
Toch nog op de valreep is het me gelukt om de Midth 19 century quilt af te hebben. Ik ben er super blij mee.
Hierbij wil ik ook iedereen heel erg bedanken voor het lezen van mijn blog dit jaar, en wens ik iedereen een heel gezond, gelukkig en heel fijn 2013 toe. Dat iedereen maar het allerbeste krijgt voor jullie en de families.
Wij zijn er al klaar voor, voor vanavond, de olliebollen en appelbeignets zijn gebakken en alles staat klaar, voor iedereen een super fijne jaarwisseling toegewenst, en voorzichtig met het vuurwerk en tot volgend jaar.

 

10 opmerkingen:

Annemarie zei

Echt schitterend is je quilt! De kleuren vind ik ook erg mooi. Ik ben echt onder de indruk van je quiltprojecten, zo mooi allemaal en snel gemaakt. Ik wens je een fijne jaarwisseling en een heel goed, gelukkig, gezond en creatief 2013! Groetjes, Annemarie

G-STYLE zei

Knap hoor , daar heb je vast heel hard aan gewerkt ..... Zou er het geduld niet voor hebben maar vind het wel mooi .

Bedankt voor je ontzettend lieve reactie op mijn blog , leuk dat je zo enthousiast bent dat ik doorga ....

Voor nu rest me nog je een hele fijne avond te wensen en veel goede dingen voor het nieuwe jaar !!

Hartelijke groet van Gea

Heleni zei

Alle goeds gewenst voor het Nieuwe jaar.
Wat is je quilt prachtig geworden. Ik ben weg van de kleuren die je gebruikt hebt.
Hele fijne avond.

gr.Heleni

Ineke zei

Je quilt is zo mooi geworden!!! En ik kom regelmatig even hier een bezoekje brengen, maar laat niet zo vaak een berichtje achter.
Fijne jaarwisseling en een gelukkig en creatief nieuwjaar gewenst

Nelleke zei

Hallo Anneke weer een prachtige quilt lever je op het eind van het jaar nog af.Ik wens jou en je familie een fijne jaarwisseling en een gezond en kreatief 2013.Groetjes Nelleke

Jane in Cumbria zei

Wat een prachtige quilt heb je gemaakt! Fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2013!

Guusje, zei

Wat een beauty is het geworden, heel erg mooi en weer zo snel gedaan , erg knap hoor kan me voorstellen dat je er trots op bent. Ik wil je ook een hele fijne jaarwisseling toewensen en een goed, gezond en zeer creatief 2013.

Marijke zei

GELUKKIG NIEUWJAAR!
groetjes van Marijke

Supergoof zei

*P*R*A*C*H*T*I*G*!
Heel veel GELUK in 2013!!
:o)

Ageeth Dorsman zei

Geweldig, wat is hij mooi geworden!
je hebt een prachtquilt gemaakt, waar
je super-trots op kunt zijn!
Jij, en allen, die je lief zijn, een
voorspoedig, gezond en creatief 2013
gewenst! Groetjes van Ageeth