donderdag 11 april 2013

En wat nu dan.....
 
Gelukkig ben ik na de Antique wedding sampler niet in een gat gevallen, wat soms wel eens gebeurd nadat je intensief met een quilt bezig bent geweest.
Maar ondertussen ben ik begonnen aan een borduurwerkje naar een patroontje van Soed idee, al weet ik niet of ik er een naaldenmapje van maak of dat ik het inlijst in een mooi lijstje, want ik vind het zelf een heel erg leuk patroontje.
Ik heb het garen van Valdani gebruikt, ik vind dat zo mooi omdat het zo duidelijk van kleurtjes veranderd. Er moeten nog een paar dingen geborduurd worden en dan is het klaar. 
Ook ben ik weer bezig met de Vintage sampler quilt, ik vind dit hele lieve blokjes, net of het kleine kabouterhempies zijn:-) Vanmiddag ga ik de eerste rand aan het middenstuk zetten en misschien al de volgende blokjes knippen.
Nog 1 dag en dan is het weekend, ze hebben het over 20 graden ik ben heel erg benieuwd, als het droog is kunnen we tenminste weer iets aan de tuin doen want daar heb ik ook wel zin in.
Groetjes ...............

1 opmerking:

Grit zei

Die Stickerei sieht fantastisch aus.

Liebe Grüße Grit