dinsdag 28 mei 2013

Sterren.......
 
Tja ik kon het ook niet laten om van die mooie sterren te maken want je ziet ze op verschillende blogs zoals Kijk daar is, Supergoof en Beplog tevoorschijn komen en bij mij begon het ook te kriebelen. Vooral als je de mooie quilt van Supergoof ziet met sterren, kantjes en kraaltjes. Dus wil ik ook hier met mijn eigen sterretjes en kantjes en kraaltjes proberen er ook iets gezelligs van te maken. En nu maar afwachten of het iets gaat worden:-)
Ook is mijn borduurtje van Blackbird design af en ben ik nu begonnen aan een nieuw borduurtje. 
Ook gaat er per 1 juni weer een SAL van start bij Soed idee, weer een mooie merklap dus hou je van merklapjes en borduren dan kan je bij Soed idee terecht.
En nu ga ik lekker buiten zitten met mijn werkje en genieten van het zonnetje want morgen is het weer afgelopen.
Groetjes.....


4 opmerkingen:

Guusje, zei

Wat een mooi borduurwerk en wat een mooie sterretjes. Het klinkt heel erg goed wat je van plan bent, leuk om zelf iets te bedenken en te aan maken. Ben benieuwd, veel plezier bij het ontwerpen.

Carin Wijnand zei

De sterren zijn verslavend! Heerlijk dat je er alles mee kan maken, waarom niet je mooie borduur erbij? Een echte eyecatcher.

Margreet zei

Leuk je sterretjes ! Gebruik jij van die plastic mallen ? Lijkt me erg verslavend...of niet?

Juicybear zei

Hoi Margreet, ja ik gebruik een plastic malletje wat ik zelf heb getekend, en niet de kartonnetjes methode en het gaat prima en inderdaad erg vewrslafend om te doen:-)
Groetjes Anneke