vrijdag 31 mei 2013

Gequilt.......
 
De Mrs Vigorquilt is gequilt en zover klaar, nu nog een bies en een tunnel eraan en dan is ze klaar. Het was weer erg leuk om te doen en nu op naar de volgende, want die ligt ook al gedubbeld klaar te wachten.
En dit wordt mijn nieuwe borduurtje, het heet Rites of Spring en is ook van blackbird. Het begin is gemaakt en zo doe ik iedere dag een stukje. 
En deze week ga ik lekker genieten want ik heb een weekje vrij, ik hoorde al dat het weer wat beterder wordt en zolang het maar droog is heb ik niets te klagen
En ons sibeertje Angel ligt heerlijk te relaxen in de krabpaal.
En Ladie ligt voor me een een rieten mandje op tafel te soezen, want ze wil graag dicht bij me in de buurt zijn.
Ik wens iedereen een fijn weekend toe.
Groetjes.......


6 opmerkingen:

Quilting Moesje zei

Wat een mooie vrolijke Mrs Vigor!:-)
Een fijne vrije quilt/borduurweek gewenst!

Gezellig ... vind ik ook die poezenbeesten:-)
Groetjes,
Simone

Dawn zei

Enjoy your time off! Your quilt and sampler are both wonderful. Thank you for sharing!!

Guusje, zei

Wat is Mrs Vigor prachtig. En wat een mooi nieuw borduurwerk. Jullie hebben ook prachtige poezen, zo gezellig.

Phebe and Jane zei

Ja leuk he, die blackbirdborduurtjes. Je mrs Vigor is schitterend geworden.
Groetjes,
Marian

Floor zei

Wat grappig! Ik zie bij iemand anders jouw mini-foto van Mrs. Vigor die net klaar is, de mijne heb ik ook zaterdag op mijn blog gezet, die is ook net klaar!
Wel heel anders dan die van jou, ik bedoel andere kleuren, maar zo met vrolijke kleuren is ie ook erg leuk.
Je hebt één rand minder gemaakt, waarschijnlijk omdat je hem anders te groot vond worden.
Dat vond ik in ieder geval wel, en heb het hele patroon 25% verkleind.
Nog "even" afwerken, en dan kan hij bij jou ook hangen.
Groetjes,
Floor

Grit zei

Wonderful quilt and wonderful stitching.
I love your cats.
Your blog is wonderful.
Greetings from Germany, Grit