dinsdag 25 juni 2013

De sterretjes en wat nieuws.....
 
De sterretjes zijn klaar en aan elkaar gezet, nu moet ik nog op zoek naar een mooie bijpassende randstof en dan kunnen de sterretjes daar op vast gezet worden. Ook ga ik weer nieuwe sterretjes maken maar dan wat kleiner dan deze want het is super leuk om te doen en dan wordt het ook een grote quilt, leuk toch weer:-)
En toch maar aan iets nieuws begonnen, Margreet heeft hem ook gemaakt en ik vond deze quilt zo super dus toen hij laatst in de Quiltmania stond ( ditmaal met patroon) kon ik het niet laten er ook zo snel mogelijk aan te beginnen.
Hier zijn dan alvast de eerste 2 blokken, de rest van de blokken liggen al geknipt klaar dus ik kan ze lekker relaxed op de bank aan elkaar naaien. 

6 opmerkingen:

jolanda zei

Leuk die sterretjes. En je nieuwe project ook alweer zo mooi. De stof die je ervoor gekozen hebt vind ik super!!

Guusje, zei

Wat een mooie sterren en wat een mooie nieuwe blokken. Het is ook een prachtig patroon.

Marijke zei

Prachtig je sterren stralen je tegemoet!
groetjes van Marijke

Wilma Kuin zei

Leuk je sterretjes!!
De andere blokken zijn erg mooi,..

quiltsathome zei

Leuk, die sterren !
Staan bij mij ook op het lijstje van dingen die ik ook nog ooit wil maken.

Grit zei

Wonderful stars.