dinsdag 26 april 2016

Gezellig binnen blijven......
 
Terwijl het buiten hagelt met van die grote hagelstenen zitten wij gelukkig droog en warm binnen. Het voelt zo raar aan die kou en sneeuw en hagel voor deze tijd van het jaar, ik krijg er echt een wintergevoel van. Terwijl je nu toch een lentegevoel moet hebben.:-)
Ik heb ondertussen weer een leuk borduurtje klaar van Blackbird design, nu alleen nog afwerken.
Ook heb ik nog veel hartjes geknipt voor de Stonefield want ik heb er een andere rand aangezet.
En die rand zit er nu helemaal aan en nu is de Stonefield voor zover klaar, ik ben er zelf erg blij mee. Nu nog een achtergrondstof er bij zoeken en dan dubbelen. Ja al met al is het toch een flinke quilt geworden, ik kreeg hem ook niet helemaal op de foto. 
Maar hij ziet er zo heel gezellig uit, en dan kan er straks gequilt worden en hopelijk is hij dit jaar nog klaar. Er ligt al een volgend project klaar en ik zit ook zwaar na te denken om aan de Love entwined quilt van Esther Aliu te beginnen of toch Oma's Blues. Je ziet het genoeg plannen dus:-)  Fijne dag nog.
 
Groetjes Anneke



2 opmerkingen:

Guusje, zei

Je Stonefields is prachtig.De borduurtjes vind ik ook erg mooi.

Merian zei

Leuk om te zien dat jij ook een andere rand maakt van de Stonesfields.
Ik maak ook een andere, maar ben nog niet zover dat hij eraan kan, nog een paar (18 blokjes) eraan.

groetje Merian