vrijdag 20 augustus 2010

Volgende ronde..

Hier zijn weer een paar nieuwe blokken van de SBS.
Ik ga niet alle blokken maken maar gewoon die die ik leuk vind, en die ga ik combinren met de LIB blokken. Ik zag dat Dorine ze ook gecombineerd heeft en ze gaan heel goed samen.
En nu nog wachten op het boek van When the cold wind blows..., ik heb hem gisteren besteld bij Quiltende Wilma en ik ben er super nieuwsgierig naar, hopelijk komt hij gauw:-)

Nu ga ik nog een paar SBS blokken maken en dan eens kijken passen en meten hoe ik het in elkaar ga zetten, maar hier over binnenkort meer.
Fijn weekend allemaal.




6 opmerkingen:

ria vogelzang zei

Dat is een heel goed idee, Anneke! Bij Dorine is het ook zo'n mooie quilt geworden!
Je blokken zien er heel mooi uit! Wat een mooie stoffenserie is het toch, hè?!
Geniet van je weekend, hoor!

Wilma Kuin zei

Heel erg mooi!!! Het boek is naar de post gegaan.....
:o)

quilting Jeannet zei

Zien er heel mooi uit Anneke, en je hebt gelijk, maken wat je leuk vind, als je hem toch niet zo groot wilt hebben.

groetjes, jeannet

Jossie zei

Prachtige blokjes. Goed idee om het zo te doen als Dorine. Zelf heb ik de SBS ook maar gedeeltelijk gemaakt. Het was een soort rampenquilt en ik was blij toen de laatste steek gemaakt was.

Hennie zei

Je SBS blokken zien er prachtig uit, groot gelijk dat je de blokken maakt die je mooi vind en dan lekker combineren.
Fijn weekend Hennie.

christine zei

hallo Anneke je blokken zien er super uit en leuk dat je samen gaat voegen met LIB.
zo wordt helmaal jouw quilt!

christine