zondag 17 oktober 2010

De Trick or treat bijna klaar en nieuw werkje....

Vandaag ben ik met het laatste hoekje bezig, nu nog een paar rijen in elkaar zetten en dan is de top af.
En mijn nieuwe werkje ligt al klaar en dat is stitching for christmas, ik moet alleen nog borduurgaren halen van de week maar de patroontjes zijn al klaar dus daar kan ik al bijna aan gaan beginnen.
Ik heb ook al wat kerststofjes gevonden en hopelijk kan ik daar wat van gebruiken. Ik vind het een leuk idee dat door enkele bloggers is gestart en de patroontjes zijn super vind ik. En dan kan ik ondertussen weer aan mijn volgende project gaan denken ik heb nog genoeg liggen maar ik weet niet welke ik het eerste wil gaan doen.:-))
Maar voor nu ga ik eerst een kopje thee zetten en mijn hoekje verder afmaken en de rest van de Trick or treat, als hij klaar is laat ik hem hier zien. Het is hier nu toch bewolkt en koud dus mooi om te handwerken op de bank:-))

4 opmerkingen:

Miranda zei

Oooh dat wordt vast een plaatje...Erg niet al die mooie dingen...Quiltgroetjes

Else zei

Zo je laatste puntje, jij bent lekker bezig! Als ik mag vragen hoe groot gaat de quilt worden? Je nieuwe projekt is ook weer om van te smullen, leuk dat ruitje als achtergrond. Fijne middag geniet lekker van je koppie thee of twee. groetjes Else

Wilma Kuin zei

Oh wat ga je snel!!1 Hoe doe je dit toch??!!
Je nieuwe project is ook al weer zo mooi...

Ach zie Antonie op de foto. Erg als iemand het wonder van het leven niet meer kan zien....

Quilt it and Dotty www.quilt-it.nl zei

Hallo Anneke,

Welk nieuw boek bedoel je van Blackbird design? Country Inn? Heb ik al :-)