dinsdag 26 oktober 2010

Nog meer stitcheries.....


Deel 2 en 3 van de christmas stitcheries heb ik nu ook af en ik ben begonnen aan deel 4, alles in groen met rood heel traditioneel dus maar daar hou ik van. Ik kijk al uit naar deel 5, het zijn hele leuke stitcheries om te doen en ik heb bij andere quiltster ook al leuke gezien zelfs een in het blauw. Toch leuk om te zien dat iedereen er zijn eigen draai aan geeft.
Dan ga ik nu lapjes snijden voor mijn volgende quilt en daarvoor ga ik de Luna notte lapjes gebruiken, die zijn echt zo super en ook zo zacht met mooie warme kleuren dat moet toch wel wat moois gaan worden. Wat kun je toch happy worden van al je stofjes, af en toe vind ik dat het weer eens nodig opgeruimd moet worden met die lapjes ( dan kan ik alles weer bewonderen en aanraken en genieten) wat hebben we toch een super leuke hobby :-))

7 opmerkingen:

Wilma Kuin zei

hihi... Ja wat een heerlijke hobby hebben wij toch!! Dit is erg leuk in deze traditionele kleuren. Hier houd ik van!!

Quilt it and Dotty www.quilt-it.nl zei

Mooi gedaan, die stitcherie!

quilting Jeannet zei

Heerlijk, in de weer met de Luna Notte, ik heb de verleiding kunnen weerstaan, maar het was wel moeilijk...ze zijn zo lekker zacht...

groetjes, jeannet

Guusje, zei

Wat zien ze er leuk uit en mooie kleuren, ik houd ook van traditioneel. En dan de Luna Notte wat een prachtige stoffen zijn dat toch.

Margreet zei

Leuk is je stitchery geworden! Ook ik hou voor de kerst van rood en groen. Hoort er gewoon bij vind ik. Groetjes, Margreet

inge zei

leuke stitchery, leuk op dat stofje!

ria vogelzang zei

Wat een lieve stitcherietjes!! Super!!
En wat heb jij je blog leuk veranderd!! Helemaal al in kerstsfeer! Geweldig!!!!
Liefs, Ria.