donderdag 30 december 2010

Een affo en een nieuw begin....

De kerstdagen zijn weer om, en we hadden toch een hele mooie witte kerst, en wat was er veel sneeuw gevallen zeg ik zakte er bijna tot mijn knieen toe er in, we zijn op de dag voor de kerst maar te voet naar de winkel geweest voor de boodschappen want er was hier bijna geen doorkomen aan. Alles ligt nog steeds vol met sneeuw al gaat het nu beter op de fietspadden en grote wegen, zelfs het vuil komen ze niet op halen hier omdat ze er bijna niet door kunnen. Nou vind ik het in principe allemaal niet zo erg hoor want ik ben gek op sneeuw maar er wordt hier bijna niet meer gestrooit vanwege te weinig zout dan zou je toch denken dat ze daar meer vaningeslagen zouden hebben omdat ze van de zomer al zeiden dat we een strenge winter zouden krijgen. Nou ja we hopen er maar het beste van want de winter is toch eigenlijk pas begonnen.
Gisteren is de PoP afgekomen, hier onder staat een foto, de foto is helaas niet zo super want de PoP is eigenlijk te groot om alleen goed vast te kunnen houden. Maar zo krijgt iedereen hopelijk een idee, het is echt een super leuke quilt om te maken waar je gewoon mee door wilt blijven gaan. Nou nog een hele mooie achterkant gaan zoeken:-) 

En ik ben nu aan een nieuwe quilt begonnen met dresden plates en gelukkig was het niet zo moeilijk als ik gedacht had en een heel leuk werkje, dus die ga ik nu meer maken voor een nieuwe quilt.
 
 En voor de kerst heb ik deze hele mooie stofjes gekregen van A Morris Tapestry, ze zijn zeker een aanrader het zijn hele mooie warme kleuren met hele mooie prints ik ben er weer helemaal verliefd op.
Bij deze wil ik ook iedereen een heel gelukkig, gezond, quilterig en voorspoedig 2011 toewensen.

12 opmerkingen:

Klaske zei

Wauwie wauwie, wat is de POP mooi geworden!!!

Nelleke zei

Hallo Anneke je top is echt prachtig geworden je hebt eer van je werk. Je dresden plate is ook mooi met de kleuren die je gebruikt.Groetjes en ook alvast een gelukkig nieuwjaar gewenst Nelleke

Unknown zei

Je POP is prachtig geworden, dat heb je snel gedaan!
Fijne jaarwisseling,
groetjes Berbel

quilting Jeannet zei

Prachtig geworden Anneke, succes met een nieuw project, gaat zeker lukken met zo,n mooie stofjes.

Miranda zei

Oooohhh Anneke wat heb je dat toch weer snel gedaan! En wederom een plaatje....

Debby zei

Wat is jouw POP toch ontzettend mooi geworden!!!

Groetjes Debby

Guusje, zei

Wat is je POP geweldig mooi geworden, fantastisch gewoon en wat leuk de Dresden Plates. Ben benieuwd wat je ervan gaat maken. Mooie stoffen heb je voor de kerst gekregen. En natuurlijk ook voor jouw en je dierbaren een goed, gezond en creatief 2011.

Else zei

Oeps zat ik naast mijn stoel van de schrik, WAUW mooie POP en zo snel! Je dresdens zijn ook erg mooi, ben beniewd. Hele fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2011. KNuffel Else

inge zei

een heel leuke POP! gelukkig nieuwjaar!

Marianne zei

Een heel fijn stoffig en quiltig nieuwjaar gewenst. En wat is deze quilt prachtig!
groetjes Marianne uit Maarheeze

Elisabeth zei

Een gelukkig 2011 en je pop is geweldig en zo snel klaar!!

christine zei

prachtig jouw POP het is echt super . hoop dat je vlug een mooie achterkant vind.

wat lek die dresden plate,s is dat echt niet moeilijk? het viel jou mee dus .

pftt christine