vrijdag 28 januari 2011

Blokjes.....

En dit is dan mijn andere werkje, allemaal blokjes aan elkaar naaien met heel af en toe een groter blokje, ik vind zelf de kleurtjes heerlijk om mee te werken veel rose en paars en het stof naait ook super en dit wissel ik dan af met de Farmer Wife blokjes.
Deze stofjes hebben een mooie warme uitstraling en ik ben er helemaal verliefd op:-)
Nou mijn weekend is in ieder geval begonnen, ik ga zo even de boel opruimen en dan straks lekker freubelen en ik ga proberen zondag de antieke quilt te dubbelen dan kan ik die doorquilten, ik denk dat dat een heel werk zal worden met die hele grote lap het wordt de grootste quilt die ik tot nog toe gemaakt heb. Ik ben echt zo benieuwd om te zien hoe hij wordt als hij helemaal klaar is:-)

Allemaal een fijn weekend.  

8 opmerkingen:

Wilma Kuin zei

Erg leuk om zo nu en dan eens wat andere kleurtjes te gebruiken.... Je bent een bezige bij...

Else zei

Hey Anneke, ik was effies aan het buurten op je blog! Wat een moois heb je gemaakt, echt die dresdentop gaaf net als die met die labels LEUK en ohhhh je nieuwe projekt met die kleine vierkantjes ook vreselijk LEUK! Heel veel succes met quilten, tis ook niet mijn ding maar ja al die toppen dat is ook wat (lol) fijn weekend, Else

quilting Jeannet zei

Schattig die blokjes zo Anneke, heeft een hele leuke uitstraling, ik kom af en toe kijken hoe groot hij wordt.

gtoetjes, Jeannet

Terray zei

Jeetje hoe groot...of hoe klein zijn die blokjes eigenlijk. Het ziet er erg ienimini uit...Knap hoor en het oogt prachtig met dat paars, roze en bruin.

Groetjes
Tertia

Guusje, zei

Wat wordt dit mooi en erg mooi zo gecombineerd.

Mascha zei

Dit ziet er heel lief uit.
Succes morgen met je Antieke.
Groetjes Mascha

Elisabeth zei

Wat ga je toch snel... en je maakt de tops af alsof het een fluitje van een cent is prachtige dingen maak je!

quiltlodge gerda zei

Hallo Anneke, Ik kwam via Tertia bij jou op de blog en natuurlijk heb ik ook even naar beneden gescrolled. En wat een mooie dingen kwam ik daar tegen zeg. Prachtige kleuren gebruik je ook. Ik et je in mijn google reader zodat ik niets meer van je mis hoor. Hartelijke groetjes, Gerda www.quiltlodge.web-log.nl