woensdag 16 maart 2011

Park Avenue top.....

De park Avenue top is ook klaar, dus die kan ook op de stapel bij de nog te quilten tops, oops die stapel groeit wel hard:-) Gelukkig is de Petit ecole quilt bijna klaar en dan kan ik weer iets van mezelf gaan doorquilten, zo komt toch alles langzaam aan de beurt. Veel kan ik nu toch niet dan rustig zitten en lapjes aan elkaar naaien of doorquilten want het gaat nog niet echt beter met mijn rug volgens de dokter zitten er spieren geklemd tussen de rugwervels en dat moet mijn rusten overgaan, ik moet eerlijk zeggen dat ik er een beetje gek van wordt want als ik een beetje loop doet meteen mijn been erg zeer, schijnbaar heb ik weinig geduld. 

9 opmerkingen:

Klaske zei

Wat vervelend dat je rug nog niet opknapt...
Een voordeel is dat je meer tijd hebt voor je hobby, maar dat had eigenlijk zonder die pijn gemoeten hé?!
Beterschap!

Marijke zei

O, rugpijn daar kan ik van meepraten, brrr sterkte!
Wat een prachtige top is het geworden!
groetjes Marijke

Mascha zei

Wat een prachtige en vrolijke top.
Beterschap met je rug.
Groetjes Mascha

katrien zei

hele mooie top.

Wilma Kuin zei

wat een mooie top is het geworden...
wat vervelend van je rug... gelukkig hoef je jezelf niet te vervelen als je rustig aan moet doen...

Unknown zei

een prachtige top,
beterschap met je rug.
groetjes Berbel

Miranda zei

Wat een plaatje is ook dit quiltje weer...
En rugpijn trekt ook erg vervelend door naar de rest van je lijf. Neem je rust hoor...ook ik heb ooit 2,5 jaar continue rugpijn gehad waarbij alles wat ik deed, ook rusten vreselijk pijn deed en ik niet kon funcioneren...een vergroeing van de wervel bleek de oorzaak te zijn...en na een lange zoektocht met allerlei therapieen, kwam ik in Belgie terecht bij een podokinisist. Hier kreeg ik kurken zooltjes aangemeten die een totaal andere spiergroep moest gaan stimuleren...en waarempel na een half jaar intensief ze te dragen werd ik eerst zo af en toe beloond met een half uur geen pijn....en na 2 jaar hierop te hebben gelopen was het eindelijk voorbij! Succes ermee daar.

Guusje, zei

Wat een mooie quilt is dit. Prachtig en heel veel sterkte met je rug ik weet van mijn mam dat het vreselijk kan zijn.

Annemarie zei

Prachtig is de top!!! Beterschap met je rug, en veel geduld. Groetjes, Annemarie