maandag 18 april 2011

Whoow een award......

Ik zag dat ik van Margreet een award heb gekregen, gaaf zeg mij eerste. Ik weet niet zo goed aan wie ik hem moet doorgeven want ik vind iedere quiltblog geweldig dus bij deze is hij voor iedereen. Ook moet ik antwoord geven op enkele vragen dus bij deze:-)

1) Waarom ben je met bloggen begonnen? Ik had eerst een gewone homepage, maar toen ik zag hoe handig een blog gaat ben ik overgestapt en ook omdat ik het wel leuk vind om zo te laten zien wat ik allemaal in elkaar pruts:-)

2) Welke blogs volg je? Natuurlijk blogs over quilten, maar ook interieurblogs voornamelijk over brocante en wit.

3) Wat is je favoriete kleur? Nou Roze he, in alle tinten oudroze, knalroze en maakt niet uit wat voor roze. En dan rood en beige.

4) Wat is je favoriete film? Hmmm dat is een moeilijke want ik ben filmverslaafd, dus dan een paar van mijn favorieten Notting Hill, Bridget Jones, Sense & Sensibility, Wives and Daughters en North and South ( Niet die van Patrick swayze maar een engels miniserie)

5) Welk land zou je nog eens willen bezoeken? Engeland is mijn favoriet. 

Margreet heel erg bedankt voor je award en ik hoop dat ik het zo goed gedaan heb.:-))

Fijne avond...

1 opmerking:

Guusje, zei

Gefeliciteerd met je award, wat leuk dat je hem hebt gewonnen en je hebt hem verdiend want je maakt de prachtigste quilts.
Fijne dag vandaag.