donderdag 28 april 2011

English Basket Quilt top affo.....

Afgelopen week is er flink aan de English Basket quilt gewerkt, de middelste mandjes zijn aan elkaar genaaid en de eerste rand zit er omheen.

En omdat het met Pasen zo heerlijk weer was, was het heerlijk buiten vertoeven en de blauwe regen stond prachtig in bloei, nadat we er vorig jaar maar 2 hadden hadden we nu heel veel mooie blauwe trossen ik heb er ontzettend van genoten. 

 En toe heb ik de volgende rand er aan gezet met alle mandjes, en ik heb besloten dat ik het hierbij laat,ik  vind het groot genoeg en zo kan ik hem ook gemakkelijker aan de muur hangen want daar komt hij straks toch wel het mooiste uit met al die warme kleurtjes.
En ik heb ook nog aan andere dingen gewerkt maar daar zal ik de volgende keer over vertellen. Er wordt hier aan 2 dingen tegelijk gewerkt, ik wordt nog eens een echte quilter:-)))

Fijne dag allemaal.

11 opmerkingen:

Heleni zei

Hij is heel mooi geworden Anneke. Zal vast heel mooi aan de muur zijn, deze grootte.

groet Heleni

katrien zei

Prachtige mandjes-top.

quilting Jeannet zei

Prachtig, en dat heb je toch wel heel erg snel gedaan.

Else zei

Vreselijk, wat een mooie top!! (lol) En wat snel, stuur die naalden is door naar hier. Fijne avond, knuffel Else (ben ook met EBQ bezig, zo LEUK!!)

Guusje, zei

Hij is heel erg mooi, nee prachtig geworden. Wat een mooie stoffen heb je ervoor gebruikt.

Terray zei

Dat is zekers een mooie Engelse Basket Quilt geworden. Ik vind het reuze knap om je stofkeuze zo passend bij elkaar te krijgen. Het resultaat is mooi, doet "warm" aan.
Groetjes
Tertia

Yvonne aka sommeke zei

Volgens mij ben je al een echte quiltster hoor! ;-)))
Een pracht van een affo heb je daar!

Annemarie zei

De quilt is echt prachtig geworden!Dat heb je heel snel gedaan zeg. De blauwe regen bloeit mooi in je tuin! Hopelijk kan je er het weekend weer van genieten want de temperaturen zien er volgens de weerberichten goed uit. Groetjes Annemarie

Wilma Kuin zei

JEMIG!!!! Je hebt turbonaalden!!
;o)

Hij is prachtig!!

Wilma Kuin zei

Oh ja... pakje is onderweg...

Marijke zei

Prachtig je basket quilt en ja ook ik vind hem zo groot genoeg zou hij ook hier beter aan de muur passen! Veel plezier met je schitterende quilt!
groetjes Marijke