zondag 1 mei 2011

En waar ben ik nog meer mee bezig........

Ik ben begonnen aan de In the Garden BOM van Quilt it & Dotty, ik ben nu bezig met het eerste blok. Eerst heb ik en mooie vogel gemaakt.


Het is echt heel erg leuk om te doen, ook omdat de stofjes zo heel erg mooi zijn. En toen kwam deze fontein erbij.
 Hier en daar mag je er ook een beetje bij borduren en dat vind ik ook altijd erg leuk om te doen. Kleine bloemetjes moesten er ook nog gedaan worden.
 En een stel lieve kleine boompjes.
 En natuurlijk worden er ook nog klosjes gemaakt, hier zijn weer 14 nieuwe, klosjes maken gaat lekker snel alleen alle deeltjes uit de stoffen te tekenen en knippen dat gaat wat langzamer, maar gelukkig hoeft deze quilt niet volgende week af te zijn.
Gelukkig hebben we hier Koninginnedag weer goed overleefd al hadden we wel veel overlast van feesten die hier vlakbij werden gehouden wat een herrie kan zo iets geven zeg, maar we hebben toch lekker buiten gezeten gistermiddag en genoten van het heerlijke zonnetje, dit weer mag van mij de hele zomer wel want van dat hete hou ik helemaal niet.
Nog een paar dagen en dan gaan we naar de EOQC hier in Veldhoven, ik kijk er al echt naar uit.
Zo nu ga ik nog meer klosjes in elkaar naaien vanavond, daar ben ik voorlopig nog wel zoet mee.

Fijne avond allemaal.


5 opmerkingen:

katrien zei

Wat een leuke blokjes,je gaat goed vooruit.
Leuke klosjes opnieuw.
Veel plezier in Veldhoven,ik ga op zaterdag.

Annemarie zei

Je hebt mooie blokjes gemaakt! Net even gekeken op de site van Dorry hoe de "In the Garden" BOM er uit komt te zien. Ik vind hem erg leuk. En mooi stofjes ook. Je gaat snel met de klosjes! Veel plezier op de EOQC! Helaas ben ik niet in de gelegenheid om te gaan. Groetjes, Annemarie

Guusje, zei

Wat een mooie klosjes heb je gemaakt en zoveel en wat is die nieuwe bom leuk en mooi. Prachtig hoor ik vind dat je prachtige quilts maakt. En alvast heel veel plezier in Veldhoven ik ga op zaterdag ook weer even genieten van al het moois.

Carin zei

Wat een leuke blokjes heb je gemaakt van de In the garden. Je klosjes zijn ook superleuk.

Marijke zei

Wat een leuk vogeltje... ja de in de tuin BOM is natuurlijk helemaal leuk!
Vindt altijd dat jij zulke mooie kleuren gebruikt! Super!
groetjes Marijke