donderdag 5 mei 2011

Naar Veldhoven geweest....

en het was er geweldig, erg hingen hele mooie quilts, ik heb hele mooie Baltimore quilts gezien en andere mooie ook hingen er veel van die moderne quilts of hoe je ze noemt maar dat is niet zo mijn smaak, helaas had ik mijn camera niet bij. Het was in ieder geval zeker de moeite waard om naar al dat moois te kijken en natuurlijk waren er heel veel winkeltjes aanwezig:-)) 

En natuurlijk moest ik wat kopen hier en daar, en ook heb ik een patroon van de nieuwe quilt van Dorry die er in het echt nog mooier uit ziet en natuurlijk wat van haar lapjes en bij de Quiltmaniastand verkochten ze mooie boeken en daar heb ik het boek Treasures from Holland gekocht ook zeker de moeite waard. Ik moet wel bekennen dat de stand van de 2 hele bekende winkels van de schrijfster van het boek me tegen vielen ik had toch meer spulletjes verwacht en patronen maar helaas want ik hoopte daar toch ook eigenlijk het Phebe patroon te vinden, maar hopelijk kan ik dat nog wel ergens anders vinden.
Verder wens ik iedereen die nog gaat naar Veldhoven heel veel plezier en een hele fijne dag toe, hopelijk smelten jullie er niet weg die weekend want het wordt heel erg warm.!
 

10 opmerkingen:

Guusje, zei

Wat heb je mooie aankopen gedaan, prachtig boek en patroon en prachtige stoffen. Helemaal mijn kleuren. Dat beloofd veel goeds ik ga as zaterdag.

Nelleke zei

Hallo Anneke,je maakt me lekker mooie lapjes heb je gekocht.Ben ook benieuwd naar de quilt van Dorry.Wij gaan zondag groetjes Nelleke

Unknown zei

Mooie buit, en ik ga lekker morgen.

katrien zei

Wat een mooie aankopen.Ik ga zaterdag.

Quilt it and Dotty www.quilt-it.nl zei

Het was leuk je te zien, en veel plezier met het patroon pemberley!

Else zei

Oh wat een heerlijke schatten! Dat beloofd wat, ik ben heel benieuwd. Fijne zonnige dag

Anoniem zei

Ik ben ook heel benieuwd, ik ga morgen. (Ben er nog nooit geweest.) Ik zie al dat ik mijn pinpas én camera niet moet vergeten! ;-)

Marijke zei

Wat een prachtige quiltspulletjes heb je mee naar huis genomen!
Was genieten hè!
groetjes Marijke

Shirley zei

Mmm, wat heb je veel gekocht, romantische stofjes zeg!

Miranda zei

Heb je niet naar het patroon gevraagd? Volgens mij sturen ze het ook op...Geniet trouwes van je aankopen!