vrijdag 26 augustus 2011

Topje af en een nieuw beginnetje......

Zo mijn topje van de herfstquilt is klaar, nu nog de tussenvulling en de achterkant er tegen en er kan gequilt worden. Het zijn echt gezellige herfsttintjes vind ik en ik hoop dat hij gauw klaar is want hij kan al bijna aan de muur, in september begint officieel de herfst alweer.

 Ondanks het benauwde weer ben ik ondertussen wel aan mijn kerstquiltje begonnen, het wordt een verkleinde versie van de quilt van Lynette Anderson die je gratis kan downloaden bij Lecien, hij is echt heel erg mooi maar ik vond hem een beetje te groot:-)


En zo ziet hij er straks uit met de eerste rand er omheen, het zijn hele lieve stofjes met heel veel hartjes en natuurlijk kerstmannen en rendieren. En aangezien het echt herfstweer wordt dit weekend kan ik er lekker veel aan werken, heerlijk toch.



6 opmerkingen:

Michelle May-The Raspberry Rabbits zei

very fun! Love your colors!
xx, shell

Guusje, zei

Je herfstquilt is mooi en wat een mooie herfstkleuren. De kerstquilt is ook een plaatje, wat een leuk rendier.

Margreet zei

Mooie quilt! En het kerstquiltje vind ik ook erg leuk, ik ga meteen even op de site van Lecien kijken. Fijn weekend! Groetjes, Margreet

Karen zei

I like the deer's big feet!

Yvonne aka sommeke zei

Prachtige top, ik hou van herfstkleuren!
En leuk beestje van Lynette!

Marijke zei

Leuke stitchery in je herfstquilt en ooo mooie stoffen en leuk patroontjes lijkt me leuk om te maken!
groetjes Marijke