woensdag 2 mei 2012

Borduurtje en Antique wedding sampler....

Je ziet  over al van die leuke borduurgarens en stofjes, voor die van
Weeks dye works met die mooie verlopende kleurtjes. En toe vond ik een leuk patroontje, tja dan ook maar spulletjes aanschaffen en dat borduurtje maken.
En wat doe je er dan mee, ik heb er wat lieve stofjes bij gezocht en een mooi kantje.

En toen wist ik het ik maar er een speldenkussentje van en het is een schatje geworden en heel leuk om te maken. Het volgende project ligt al klaar, het gaat een kussen worden heel romantisch:-)

En de laatste 2 blokken voor de antique wedding sampler zijn ook gemaakt. de stofjes zijn echt heel erg mooi. 
In mooie zachte kleurtjes en mooie printjes

Vanmiddag ga ik werken aan de blokken van Saartje voor maand 7, die schiet ook al aardig op.


7 opmerkingen:

Wilma Kuin zei

Erg mooi!!!
Ja soms is borduren ook wel erg leuk tussendoor,.

Heleni zei

Oh wat is dat speldenkussentje leuk geworden. Erg leuk patroontje.
En je blokken zijn super.
Heleni

Anja.M zei

Wat een schattig speldenkussentje.
De blokken zijn ook erg mooi.
Quilt groetjes Anja.

Hennie zei

Wat een leuk speldenkussentje is dit ! ! ! Je blokken zien er ook mooi uit.

Groetjes Hennie.

Guusje, zei

Wat een leuk kussen is dit geworden en wat een prachtige blokken heb je gemaakt.

christine zei

oh wat gaaf jouw speldenkussen prachtig joh .

Christine

Una zei

Your AWS blocks are so very beautiful. I enjoy your fabric selections immensely. The are so inspiring! Have a good week end, hopefully with needle in hand. Warm greetings, Una in Norway