donderdag 22 april 2010

Geen quilten maar tuinen.....

Hier wordt ik zo vrolijk van als ik in de tuin loop en naar alles kijk wat er nu aan het groeien is, al de oude planten maar ook komen er hier en daar nieuwe dingen op die ik daar niet neergezet heb zoals deze vergeet me nietjes, die zijn toch gewoon schattig. En deze plant met zijn mooie heerlijk geurende stralend witte bloempjes echt een lust voor het oog.
En ook doet ons moestuintje het heel goed, met oa. sla, pastinaak, peultjes, erwtjes, worteltjes en uien. Echt spannend vind ik het hoe en of het allemaal goed gaat lukken.


En nartuurlijk hebben we ook tulpen, van die hele mooie rozerode en erachter kuiflavendel.
Zo zullen we allemaal wel ons ding hebben waar we heel erg van genieten.
Maar nu ga ik weer verder met doorquilten en de Life is beautiful stitcheries, morgen volgt meer daarover.


Geen opmerkingen: