maandag 12 april 2010

Nou ik kon dus niet langer wachten om mijn Rural Jardin lapjes te gaan gebruiken, dus tussen het quilten door ben ik al begonnen om lapjes aan elkaar te naaien, ik maar ze niet kleiner maar laat ze gewoon zo omdat ik zelf de stof zo super mooi vind en ik het dan heel goed kan zien. Hier en daar komt dan een zelfverzonnen blokje tussen met een hartje of met zoals hieronder bloemetjes met borduursel, ach zo blijf je bezig he:-)
Maar ik ben er zelf helemaal verliefd op. Ik stop er ook nog mijn restanten in van de Rouenneries serie dan wordt hij lekker groot.

2 opmerkingen:

Klaske zei

Ik zou ook met die mooie lapjes zijn begonnen!Mooi hoor!

ria vogelzang zei

Mooi hoor! Natuurlijk kun je die lapjes niet laten liggen!!
Wie kan dat nou.....?! (Ikke niet... ;)) ..)
Geniet van vandaag!