donderdag 29 april 2010

Open europese quilt kampioenschappen

Vandaag ben ik naar de oeqc in Veldhoven geweest, dat was voor mij lekker dichtbij, het was super om daar te zijn, er hingen heel veel quilten iets van rond de 700 en veel standjes waar natuurlijk van alles te koop was en waar ik al deze hele mooie lapjes gevonden heb, dus ik ben weer helemaal gelukkig want ik had een rotdag en voelde me nog al depri maar dit heeft erg goed geholpen, natuurlijk kan het niet altijd zo worden opgelost mijn DH ziet me al aankomen:-) En nu wacht ik op het boek van Living the Dream van quiltendewilma en daar wilde ik deze stofjes voor gebruiken, ik heb er al helemaal zin in. Bij deze wens ik vast iedereen een hele fijne koninginnedag toe, ik ga in ieder geval naar de stad morgen want om 17.40 treden Ray & Anita ( 2 unlimited) op en dat wil ik echt niet missen:-)


1 opmerking:

christine zei

Hoi Anneke

wat een prachtige zandloper heb je gemaakt het heet een mooie antieke uitstraling gekregen .

en je lapjes zijn formidabel !!!!!!!!!!!

christine