vrijdag 16 april 2010

Ik ben vandaag aardig verwend door de postbode, eerst gaf hij mij een doos met het door mij lang verwachte boek wat ik al een half jaar geleden gereserveerd had, dus nu kan ik eindelijk het laatste boek van de Twilight saga lezen in het nederlands nadat ik het al 5 keer in het engels had gelezen:-)
En toen gaf hij mij een gele zak en die bleek van Hancocks te zijn met mijn Martinique serie van Moda stofjes, wat zijn ze ongelooflijk mooi zeg en zo'n mooie kleuren ik ben er super blij mee. Het was mijn eerste keer om daar stofjes te bestellen en het duurde wel even maar voor de rest is alles heel goed gegaan en nu liggen ze hier op tafel te pronken. Ik heb al een mooie bestemming voor ze:-)

1 opmerking:

Else zei

Mooie lapjes zie ik daar, ben benieuwd wat het gaat worden! Fijne dag, Else