donderdag 15 juli 2010

Het is me vandaag gelukt alle sterren van de Summer star quilt af te krijgen, ik heb ze bij elkaar op de grond gelegt zodat je een beetje een idee krijgt van hoe het gaat worden. Nu moet ik nog vele meters biasband gaan maken ( als me dat lukt want dat wordt de eerste keer) en dan kan ik aan de de zijkanten beginnen daar komen dan takjes met blaadjes en bessen op. Maar aan de biasband ga ik morgenmiddag beginnen en dan kan ik gaan appliceren, ik hoop maar dat dat goed gaat. Vanavond ga ik een paar SBS blokjes maken want tja stil zitten is niet mijn sterkste kant:-)

7 opmerkingen:

Elisabeth zei

Prachtige sterren.. ohh deze quilt vind ik ook heel mooi. Groetjes Elisabeth

quilting Jeannet zei

Ik vind hem heel mooi geworden, nu al, hij staat ook op mijn lijstje, toch uit het boek der boeken van Barb Adams ?

groetjes, Jeannet

Miranda zei

He zie ik dat we ongeveer aan dezelfde quilt aan het werken zijn! Ook bij jou gaat die als een speer....ok tot nu dan....lukt het met je baisband? Groetjes van Miranda http://miramoza.blogspot.com/

Anoniem zei

Leuk, al die sterren bij elkaar. Ik ben benieuwd naar de vorderingen. Succes met het biasband.

Else zei

OHHHHHHHHH vreselijk wat een SCHITTERENDE sterren! Ja ook een van mijn wimmetjes lijst (lol) Succes met je biasband! fijne dag, groetjes Else

Wilma Kuin zei

Hij is werkelijk prachtig!!! vEEL SUCCES MET HET BIASBAND....

inge zei

heel leuke sterren hoor!