woensdag 21 september 2011

Bijna klaar en iets nieuws......

Zo mijn herfstquilt is bijna klaar, nog een bies vast naaien en dan gaat hij in de wasmachine en dan kan hij aan de muur hangen. De stofjes zijn echt prachtig met bloemen en hebben een mooie warme kleur, deze kleurtjes en printjes vind ik echt super zo ook reproductiestofjes en roze stofjes, wat kan je toch heerlijk genieten van die prachtige lapjes:-)



Ja en ik ben aan iets nieuws begonnen, ik kon het niet laten, de hexagonblommetjes en allemaal van antieke uitziende lapjes en het is ook nog heel leuk om te doen. Ik hoop dat ik er een mooie quilt van kan maken want ik vind het heel gezellig om zo te zien.
Tja en zoals vele van jullie heb ik ook nog een boel op mijn verlanglijstje staan zoals de Home sweet Home, de rood met creme huisjesquilt, Leanne's house, Tail Feathers en nog wat quilts uit de quiltmania en uit het boek van Petra Prins. En dan kom ik net bij Quiltende Wilma en zie daar een mooie jacob's ladder, ja die moet toch ook op mijn lijstje. Jee zeg wat veel wil ik nog, toch maar hard doorwerken dan:-) 
Wat een heerlijke hobby toch, en heerlijk quiltweer vandaag:-)  


7 opmerkingen:

Wilma Kuin zei

Hij is prachtig!!
Wat een lange wishlist heb je zeg!!
Ach ik ook wel eigenlijk,..

Nelleke zei

Hallo Anneke je herfstquilt is mooi geworden en het zal zeker een plezier geweest zijn om met deze stofjes aan de gang te zijn geweest.En jazeker ook ik heb net zo"n lange lijst als jij van wat ik allemaal nog wil maken en waar ik ook allemaal mee bezig ben!!!Veel succes met je hexagonnen Groetjes Nelleke

Inge zei

Je herfstquilt is prachtig, Anneke! Hier ook al leuke blommetjes, ziet er inderdaad heel gezellig uit zo bij elkaar.
Tja en zo'n wishlist, die heb ik ook LOL

Groetjes,
Inge

Phebe and Jane zei

Tja, ik heb laatst een lijstje gemaakt van alle quilts die ik nog wil maken. Zucht... 't zijn er bijna 30. Ik kan dus nog wel even vooruit. Leuk dat je ook de home-sweet-home wilt maken. Die staat ook hoog op mijn lijstje. Misschien volgend jaar.
Je quilt is mooi geworden en de hexagonnen: ja die staan ook op mijn lijstje.
Groeten,
Marian

Margreet zei

Mooie herfstquilt heb je gemaakt! Die zal prachtig staan aan de muur. Heb jij ook al zo'n lange verlanglijst? Ik ook.... ;0)))
Heerlijk toch?! Het is prima quiltweer, dus voor het eten nog gauw een paar steekjes zetten....Groetjes, Margreet

Else zei

Sorry lach ik een deuk om het laatste stukje van je blogje met die wimmetjes en die jacobs ladder van Wilma VRESELIJK leuk dacht ook ik WIM? (lol)Je herfst top word LEUK en oeps BLOMMEN, mooi bossie. FIjne avond, knuffel Else

christine zei

ahhhhhh ik dacht dat ik de enige zou zijn met zoveel W.I.M. tjes heb gisteren ook weer een flinke aantal lapjes voor een neiuw project gekocht.
tja een mens moet wat toch?

christine