vrijdag 23 september 2011

Kerstquilt en hexjes......

Zo ondertussen is mijn kerstquilt af en kan hij in de wasmachine, deze stofjes waren heel fijn om mee te werken en de quilt was ook heel leuk om te maken, nu ga ik nog kijken hoe ik een kersttafelkleedje ga maken want tja dat moet wel allemaal op tijd klaar zijn voor de kerst:-) Ik heb nog een charmpack van Falalalala stof:-)

Ondertussen heb ook weer een boel stofjes geplakt op kartonnetjes en het allemaal in onderstaande doosjes gestopt, ik vind dat er al zo leuk uitzien:-)

En dan worden er allemaal blommekes genaaid, het zijn er nu al 29. Ik ben nu weer bezig nieuwe stofjes te knippen en wil er voor nu 100 gaan maken en dan zie ik wel weer verder, het geinige is dat ze allemaal verschillend zijn ik wist niet dat ik zoveel reproductiestofjes al bij elkaar gespaart had, zo zie je maar weer:-) 

Ik wens iedereen een heel fijn weekend toe maar dat zal wel lukken met het heerlijke zonnetje.

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Jij ook een heel fijn weekend gewenst! Dat ziet er idd gezellig uit, dat bakje met blommekes!

Inge zei

Het is een schatje hoor! Ik zou bijna in kerststemming komen, hoewel.... het weer werkt niet mee en ik heb mijn pepernoten nog niet op LOL

Leuk doosje met die hexjes en natuurlijk ook een mooie stapel blommetjes.

Fijn weekend!
Inge

Phebe and Jane zei

Wat ziet dat er schattig uit, dat doosje met die beplakte kartonnetjes. Ik krijg spontaan zin om ook hexagonnen te gaan maken.
Groeten,
Marian

quilting Jeannet zei

Jij bent toch ook maar een vluggert Anneke! wat een schattig quiltje weer wat je al af hebt!

groetjes, fijn weekend! Jeannet

Rina zei

Wat een leuk kerstquiltje heb je gemaakt. Veel plezier dit weekend met je bloemen in het zonnetje.

Miranda zei

Schitterend is jou kerstquiltje geworden...en die blommetjes, daar zit een flinke waart in!

ineke zei

Wat ziet het er leuk uit. oh die hexjes zijn wel heel verleidelijk. groetjes ineke

christine zei

goh wat al die kerstquilt straks mooi hangen zeg met de feestdagen.. en dan je hexjes van de moda serie falalala ze zijn super !!!!!!!!!!!!!

christine

Guusje, zei

Wat een mooie quilt, je bent al bijna helemaal klaar voor de kerst heerlijk en wat een prachtige hexjes. Mooie kleuren.

katrien zei

Hé leuke kerstquilt,en dat op tijd voor de kerst.
En je hexjes en blommetjes zien er leuk uit.

Yvonne aka sommeke zei

Tel ik nu 3 affo's in zo'n korte tijd? Wooooow!
En die hexblommekes zijn zo schattig!