maandag 6 februari 2012

Nieuwe blokken voor Saartje....

Er zijn weer enkele blokken gemaakt voor Saartje.

Elk blok is anders ook met de stofjes maar als je ze allemaal bij elkaar legt zie je toch een geheel, ik persoonlijk ben helemaal weg van de stofjes en de patroontjes.


Verder geniet ik van het heerlijke koude weer en overal ligt hier nog sneeuw. Het belooft vannacht weer heel koud te worden en volgens het weerbericht mogen we nog deze hele week genieten van het koude weer. Hopelijk nog wat langer want dan kan eindelijk de elfstedentocht weer door gaan. We zullen het zien.

6 opmerkingen:

Ellie zei

Mooie stofjes voor leuke patroontjes.
De kou vind ik ook heerlijk en hoop ook op een elfstedentocht.
Groetjes, Ellie.

Else zei

Van mij mag ie ook wel doorgaan! Je blokken zijn schitterend, fijne avond knuffel Else

betty prins zei

Prachtige blokken zijn het. Die me de vogel ligt hier ook klaar om gemaakt te worden. Dezelfde stof, gekocht bij Petra. Mooi hoor!

Quilting Moesje zei

Mooi hoor !
Het bovenste stofje heb ik \elf ook met de creme versie , zo in een patroon geapliceerd zie ik het stofje weer met andere ogen ! :o)
Elfsteden tocht zou zeker leuk zijn !
Groetjes,
Simone

Guusje, zei

Wat zijn ze mooi, ik moet er ook nodig mee aan de gang er liggen nog drie pakketten te wachten en de volgende is ook al onderweg.

antique quilter zei

beautiful applique blocks especially love the first one and the fabric you used
kathie