donderdag 5 april 2012

De 19 century quilt....

Je kan merken dat het niet meer zo warm is, vooral vandaag was het erg fris. Maar dat mag de pret binnen niet drukken. Er zijn hier weer veel lapjes aan elkaar genaaid, van deze blokjes zijn er al 8 gemaakt.
En van deze blokjes zijn er al 12 gemaakt in allerlei kleurtjes. 
En ook zijn er 4 rijen gemaakt van deze punten, en nu mag alles aan het middenstuk worden genaaid. Ik had er eerst een lichte rand aan het middenstuk genaaid maar voor mijn gevoel sprak het niet zo en heb ik een rode rand er aangemaakt van dezelfde stof als de punten en het ziet er zo veel beter uit. Wat een kleur toch veel kan doen zeg.

En nu is het bijna pasen, lekker lang rustig weekend waarin ik hopelijk eindelijk aan mijn eerste blok van de King George III quilt kan gaan beginnen. Ja ik ga hem ook maken wilde er al lang aan beginnen maar eerst moesten de sarah blokken en de rand om de 19 century quilt af zijn. Er liggen nog wel 2 nieuwe blokken van de antique wedding sampler maar die kunnen nog wel even wachten:-)


3 opmerkingen:

christine zei

mooie randen anneke en blokken gemaakt veel plezier van met paas weekend christine

Wieke van Keulen zei

Prachtig Anneke en wat een werk. Je Sarah blokken zijn ook al zo mooi en wat leuk dat je ook met Sjors gaat starten. Fijne paasdagen, Wieke

Guusje, zei

Wat een mooie blokken en wat ben je met veel mooie projecten bezig. Geweldig om te lezen en King George die is zo leuk om te maken, alvast veel plezier ermee en natuurlijk hele fijne Paasdagen gewenst.