woensdag 30 januari 2013

Klaarr....

Eerst heb ik aan het middenblok nog een mooi rood randje gemaakt en daarna een boel kleine vierkantjes met alle stofjes die ik van deze Orchard House serie had. Ik vind het zelf hele mooie stofjes met een hele oude versleten uitstraling.
Toen kwam er een mooie zigzag rand omheen, ook natuurlijk scrappy.

En toen nog een mooie rode rand met blauwe roosjes en in elke hoek een ster, en nu is de top klaar. Het is niet een super grote quilt geworden maar een mooie maat zodat hij straks mooi aan de muur kan hangen.

Ondertussen kon ik het niet laten om alvast het eerste blok van de Calendula Patterdrip's cottage op stof te tekenen en de eerste steekjes zijn al gemaakt, het wordt echt een flinke quilt.
Nu lukt het me niet om de hele dag te borduren dus ben ik toch maar op zoek gegaan naar een patroon voor een nieuwe quilt en nu heeft mijn DH er een uitgezocht. Dus ben ik begonnen om de mallen uit te knippen en de stofjes uit te zoeken. Als deze klaar is ga ik toch maar weer een top dubbelen want anders wordt de stapel wel erg groot:-)
Groetjes

6 opmerkingen:

Heleni zei

Wauw, wat een prachtig quilt is het geworden. De kleuren zijn ook schitterend.
Succes verder.

Phebe and Jane zei

Prachtige kleuren! En ik ben benieuwd naar je borduurwerk.
Groetjes,
Marian

Guusje, zei

Wat een mooie quilt is dit. Prachtige kleuren heb je gebruikt. Ben benieuwd naar de nieuwe quilt en naar je borduurwerk

ria vogelzang zei

Wat een mooie quilt is het geworden! En leuk dat je al weer aan een nieuwe begonnen bent!!
Dat borduurpatroon lijkt me ook heel erg leuk!
Wat hebben we toch een veelzijdige hobby, he?!
Veel plezier!!

Els zei

Mooie quilt heb je gemaakt.

Else zei

Niet bij te houden jij, het is weer een schitterende TOP geworden. Suc6 met je borduurwerk, fijne dag verder, knuffel Else