maandag 10 oktober 2011

Blommekes.....

En er zijn nog meer doosjes gemaakt met geplakte kartonnetjes in allerlei kleurtjes, eigenlijk zonde om de kartonnetjes er weer uit te halen ik vind het zo leuk staan zo in het doosje.
 Maar ja we willen wel blommekes gaan maken dus is de keuze niet zo moeilijk:-))


Ondertussen zijn er ook al blommekes aan elkaar genaaid maar ik weet nog niet of ik het zo laat of dat ik ze toch anders aan elkaar ga zetten, want ze lopen zo wel scheef dus je kan er geen vierkanten lap van maken. Toch maar eens een nachtje over slapen hoe dit verder op te lossen want het moet toch wel helemaal naar je zin zijn vind ik:-)

12 opmerkingen:

Elly's freubel hoekje zei

Wat leuk die bakjes vol blomblaadjes!
als het niet echt is wat je wil kan je er idd beter nog even een nachtje over slapen
ze zien er als volwaardige blommen wel super uit!
Freubelgroet, Elly

Marianne zei

Hoi,

Het ziet er erg leuk uit en je kan het toch altijd op een border appliqueren, net zoals bij de "tante Sarah" quilt.

groetjes Marianne uit Maarheeze

Wilma Kuin zei

Dat ziet er inderdaad erg mooi uit in het doosje... misschien toch een paar laten zitten?
:o)

Heleni zei

Ziet er leuk uit Anneke. Eerlijk gezegd vraag ik mij af of dat lichte hexje er wel tussen moet. Je schrijft dat 't scheef wordt, vandaar.
Je kunt alle bloemetjes in elkaar 'schuiven' als 't ware.
Probeer maar eens.

groet Heleni

Inge zei

Gááf, zo'n doosje. Ziet er zo leuk uit. Je bloemetjes zijn leuk en jij bedenkt wel wat, komt vast helemaal goed!

Groetjes,
Inge

Mascha zei

Mooie stofjes gebruik je voor je bloemen.
Groetjes Mascha

Phebe and Jane zei

Ik vind ze in het doosje haast nog mooier dan in de bloemetjes.... Neen hoor, je bloemetjes zijn ook heel mooi.
Groetjes,
Marian

Else zei

Oh die gevulde doosjes zijn schitterend, en de bloemetjes nog leuker! Ben benieuwd wat je gaat doen. Fijne dag knuffel Else

Margreet zei

Oh, mooi die gevulde doosjes!Daar zou ik eerst een poosje van genieten en daarna pas aan elkaar zetten. En scheef? Ik zie niet goed wat je bedoeld.....

Guusje, zei

O wat zijn ze mooi, prachtig en wat gebruik je mooie kleuren en stoffen.

Marijke zei

Ja heerlijk zo'n doosje waar de hexagonnen zo mooi in het gelid staan een feest om naar te kijken!
groetjes Marijke

Inge zei

Anneke, ik wil je wel mailen, maar waar vind ik je mailadres? Niet bij de reactie op mijn blog.... Ik kan je mail niet beantwoorden, gaat naar Noreply enz.

Groetjes,
Inge