vrijdag 21 oktober 2011


De blommekes

Ondertussen zijn er weer een boel blommekes bijgemaakt in allerlei kleurtjes van allemaal verschillende stofjes, zit er zo toch gezellig uit. Maar ze zitten niet vast hoor want ik vond dat de boel naar mijn zin scheef liep en dat de blommekes niet op 2 beentjes stond:-)

Dus heb ik net zo lang zitten denken en proberen tot ik er nu uit ben en er nog een lichte rand om heen ga maken, nu hebben ze nog 1 beentje onder en zo krijg ik de boel dus wel recht zoals het in mijn hoofd zit. 


En zoals je hier kan zien zitten er al wat blommekes aan elkaar. Ja je zal denken wat een raar verhaal over die beentjes maar ik vind het net beentjes, dus als je nu een beetje scheef naar de foto kijkt en de bruine en blauwe blom als de onderkant ziet zie je dat ze op een beentje staan en als er dan nog meer blommen aankomen blijven die allemaal recht op een beentje:-)
Nu worden tussen de Dear Jane blokjes ook de blommekes aan elkaar genaaid.

Iedereen een fijn herfstweekend toegewenst


8 opmerkingen:

Heleni zei

Heel mooi je bloemetjes met een lichte rand er omheen. Ze komen zo heel mooi uit.

groet Heleni

Guusje, zei

Wat wordt het mooi met de lichte rand/stof ertussen. En wat zijn de bloemen op zicht ook mooi van kleur.

Nelleke zei

Hallo bezige bij, Anneke het verhaal van de beentjes zie ik niet maar wel dat je mooie stof hebt uitgekozen om het tot een geheel te maken.Groetjes en een prettig weekend Nelleke

Phebe and Jane zei

Ik vind dat je een goede keuze gemaakt hebt door die lichte rand ertussen te maken. Zo komen de bloemen veel beter uit.
Fijn weekend.
Groetjes,
Marian

christine zei

prachtig Anneke

de lichte randjes doen het heel goed .

christine

Annemarie zei

Dat ziet er prachtig uit! Mooi met de lichte rand eromheen. Je hebt al veel bloemen gemaakt zeg. Fijn weekend! Groetjes, Annemarie

Anoniem zei

Mooi met dat extra randje!
Goe weekend!

Anna zei

Hai Anneke, dank je wel voor je reactie op mijn blog! Maar jij maakt zelf ook mooie dingen zeg. Ik vind je hexagonblommen helemaal super!