dinsdag 18 oktober 2011

Het is me weer gelukt........


Ja hoor het is me weer gelukt een rij te maken van de Dear Jane, dit is de c-rij en ik heb alle blokjes gemaakt en het is gelukkig allemaal goed gekomen, dus nu op naar de d-rij. Hopelijk kan ik die ook af maken, ik ga nu gewoon hier mee door zolang ik er nu zo veel zin heb want dat kan altijd omslaan lees ik op veel blogs:-)
En dat zal wel lukken met dit weer, kachel aan, kaarsjes aan en dvdtje er in:-) Lekker even tijd om te relaxen want bij ons op het politiebureau is het erg druk op het moment met veel vergaderen, donderdag wordt het gelukkig weer rustiger:-)
Van de week ook weer iets heel erg moois gezien op de blog van Petra Prins, The wedding Sampler echt een plaatje wie weet misschien ooit:-))) Ga maar eens kijken als je zin hebt dan ben je vast ook zo flabbergasted als ik:-)
Hele fijne dag.

9 opmerkingen:

Heleni zei

Het is je gelukt en hoe......
Prachtige blokjes hoor.

groet Heleni

Wilma Kuin zei

Oh wat ga je snel!!
Ze zijn prachtig!!

Nelleke zei

Hallo Anneke leuk om je blokjes te zien ze zijn dan ook weer erg mooi.Bij mij gaat Sjaan op het moment ook de deur niet uit probeer per maand steeds een rij te maken.En de wedding sampler daar heb ik ook al bij geslikt de quilt is erg mooi.Groetjes Nelleke

Rina zei

Mooi, mooi, mooi en niet opgeven hoor! Dat doe ik wel ;-)

Mascha zei

Wat mooi.
Groetjes Mascha

Guusje, zei

O wat een mooie blokken heb je gemaakt, en weer een rij erbij prachtig. En ja de wedding sampler ik ga hem zaterdag in Zutphen bewonderen ben er ook helemaal weg van.

katrien zei

Heel mooi rijtje.

Miranda zei

Zit hier helemaal te kwijlen bij het zien van zo een rij! Ik zit er maar weer tegen aan te hikken...maar misschien moet ik er gewoon gaan beginnen!
En die wedding sampler is inderdaad een plaatje. Di kan er wat van!

Phebe and Jane zei

Jij gaat lekker met je Dear Jane. Mooie blokjes hoor. Weet je dat ik het gewoon mis, het maken van de DJ-blokjes.
Groeten,
Marian