dinsdag 25 oktober 2011

Ehhhh quilten....?

Ik probeer dus te quilten, alleen is onze Lady er niet zo mee eens want zij vind het erg lekker liggen. Gelukkig voor mij moet ze ook af en toe naar de bak of eten dus dan kunnen er vlug wat steekjes gemaakt worden, tja het leven met poezen is hard :-)))))

Ook is de D-rij van Dear Jean nu klaar en kan er worden begonnen aan de E-rij. En nog steeds zit er geen dubbel stofje in dat is wel leuk. Ik ben benieuwd hoe ver ik er mee kan komen met wat er hier ligt aan rose stofjes:-)) En nu wordt er weer heerlijk verder gefreubelt.


8 opmerkingen:

Elly's freubel hoekje zei

Wat een mooi, schattig beestje
ik kan genieten van die huiselijke tafreeltjes
Heb daar wel geen last van hier met ons Lola(hondje)die vind haar eigen kussen voor de kachel zalig
Je rij voor Sjaan is om te watertanden, PRACHTIG!
Heel romantisch zo met dat roze
Veel quiltplezier als de poes van huis is ;o)))
Freubelgroet, Elly

Wieke van Keulen zei

Wat een leuke blog heb jij. Prachtig. En... ik heb nog niet eens alles kunnen zien. Ik ga binnenkort op zoek naar je mandjesquilt; daar val ik meteen voor. Veel quiltplezier!

Phebe and Jane zei

Jij gaat echt als een speer met je DJ. Mooi hoor al die rose blokjes.
Groetjes,
Marian

Guusje, zei

Ach die lady wat ligt ze daar heerlijk, ze geniet echt dat kun je zo zien. En wat ga je snel met je Dear Jane. Ik zal er ook eens vaart achter gaan zetten want je hebt me allang ingehaald en wat wordt hij mooi, en goed dat je nog steeds geen dubbele stoffen gebruikt hebt.

Anoniem zei

Jaaa, zo kennen we onze poezen!
Ik zag hier http://jacqs-blog.blogspot.com/ ook al zo'n plaatje!

Anna zei

Prachtig die blokjes zo met dat roze! Geeft een sfeervol geheel!

Mascha zei

Ik ben net zo. Ik laat mijn kat dan ook lekker slapen en ga wat anders doen. Eigenlijk is het te gek. Maar ja, ze zijn ook zo lief.
Groetjes Mascha

jacq zei

hihi herken ik het heel goed! maar heb de mijne er pas toch echt af gezet, want ze wisselen elkaar af (heb er 3