vrijdag 27 juli 2012

Even iets anders.....

Ondertussen is mijn ruitjesachterkant aangekomen maar het is veel te warm om te dubbelen. Hopelijk volgende week meer geluk als het koeler is.
Tja en om dan niets te doen is ook niet mijn ding, dus ben ik begonnen aan rijen met ruitjes van reproductiestofjes.

En ook nog rijen met grote driehoeken. En dit weekend ga ik het aan elkaar zetten en hopelijk wordt het wat:-) Ik zal in ieder geval heel erg blij zijn als het koeler wordt want dit weer is niet mijn ding.


Allemaal een fijn weekend, groetjes Anneke

5 opmerkingen:

Inge zei

Nou mijn ding ook niet, hoor Anneke. Ik vind dat mooie weer een paar dagen heerlijk, maar daarna is het niet mooi meer, alleen maar "bloedverziekend heet". Ik heb het idee dat het buiten nu ietsjes koeler is, maar voordat we het binnen ook zo ver hebben, dat duurt dan weer een paar dagen.
Ik zie dat jij ook gewoon doorgegaan bent, ziet er goed uit. Ben benieuwd naar hoe het verder gaat. Mooie stoffen in ieder geval.
Ik ben vandaag niet verder gekomen dan twee huisjes (de Amerikaanse) knippen. Ik wil ze straks wel gaan naaien, moet lukken!
Fijn weekend in ons, hopelijk (denk het wel) koelere Eindhoven.

Groetjes,
Inge

Ineke zei

Ben ook even niet aan het doorpitten, veel te warm.
Succes met je ruitjes en driehoeken.
Fijn weekend

Annelies zei

Nee, quilten is nu haast niet te doen. Eigenlijk een winters werkje.
Goed weekend.

Guusje, zei

Wat een mooie achterkantstof die past er geweldig bij. Voor quilten is het zeker te warm . Mooie ruiten en driehoeken.

Jossie zei

Het is een rare zomer. Vandaag weer warm na een paar koude dagen.
Jij bent in ieder geval lekker bezig. Erg leuk dat frisse ruitjesstofje.
Ben heel benieuwd naar je nieuwe projecten.