woensdag 18 juli 2012

Nog een paar en wat nieuws.....

En er zijn weer 5 nieuwe blokken voor Saartje, nu is het wachten op de laatste blokken en kan ik vast een aantal blokken aan elkaar zetten. En nu kan ik weer iets anders onderhanden nemen.
En terwijl ik lapjes aan zoeken was voor de Burnt quilt, kwam ik onderstaande lapjes tegen van een nog niet affe quilt en nu heb ik besloten deze maar eerst af te maken. Zo gauw er wat te zien is plaats ik hier foto's want ik heb het idee dat hij super leuk wordt:) 

6 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

De stofjes zijn in elk geval superleuk, daar kan het niet aan liggen.

quilting Jeannet zei

Anneke, zou je mij privé willen mailen, heb een vraag aan je maar heb je mailadres niet meer.

Wilma Kuin zei

Prachtig!! Mens slaap jij nog wel??

Guusje, zei

Wat een mooie blokken zijn dit weer geworden, ik loop hopeloos achter met saartje maar dat komt ook wel weer goed. Mooie stoffen ben erg benieuwd wat voor moois je daar van gaat maken.

Nelleke zei

Hallo Anneke hier word ook altijd gewerkt pracht van een blokken laat je zien kan me voorstellen dat je de quilt in zn geheel wilt zien.En de stoffen die je toont zijn ook heel mooi daar zal vast ook iets bijzonders van gemaakt worden.Groetjes Nelleke

jolanda zei

Wat een mooie blokken!!! En die lapjes zijn ook erg mooi... ben heel benieuwd wat dat gaat worden.