zondag 8 juli 2012

Weekje vrij....

Ondertussen zijn er weer 2 blokken gemaakt van de AWS, in mooie stofjes met mooie kleurtjes. Deze week ben ik lekker vrij dus kan lekker mijn gangetje gaan en leuke dingen doen. Ik ga in ieder geval de trap verfen en verder weet ik het nog niet precies.
In onderstaande blok zit geel, nou is geel niet zo mijn kleurtje maar zo met het roze er bij valt het toch wel mee.


O ja lezen doe ik wel in mijn vakantie, heb weer wat nieuwe boeken gekocht dus daar hou ik me wel zoet mee. En natuurlijk lapjes aan elkaar naaien want dat doe ik natuurlijk super graag:-))

6 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Wat wordt tie mooi Anneke, geweldig, en ik zie bij jou ook al sterretjes verschijnen in dat blok.

jolanda zei

Mooie blokken hoor! En geniet maar lekker van je vrije dagen... zo te horen, zal dat helemaal goed komen.

Annemarie zei

Prachtige blokken! Geniet van je vakantie en veel leesplezier met je boeken! Groetjes, Annemarie

Else zei

Schitterende blokken! Fijne dag knuffel Else

Jossie zei

Mooie blokken, vooral dat op de eerste foto. Helemaal geweldig.
Fijne vakantie!

Every Stitch zei

I love your AWS blocks!! I have the pattern and it is inspiration for me. I hope you do not mind that I have pinned them in Pinterest ?
Hilda